tavoite


En edes usko, että hän oli maksamatta mitään huomiota lainkaan siihen, mitä olin tekemässä, kunnes hän tunsi minut kääriä hänen pehmeä kukko sisällä minun suuhun ja antaa sille hyvä kova surkea. Hän sai hiljainen ja katsoin ylös hänen silmänsä lyhyt toinen ja vilkutti. Sitten kehtoa keinuttaa säkkinsä yhdellä kädellä ja alkoi pumppaus muiden kun jatkat minun imee. Se kesti vain muutaman sekunnin hänelle päästä hänen koko kuusi tuumaa … kovaa ja oi, niin valmis minulle.

Olen ohjata häntä ympäri reunalla sängyn, kaikki samalla jatkaa työtä hänen kieleni ja huulet. Kerran pakotin hänet alas hänen selkäänsä, minä imi ja nuoli ja nibbled hänen kukko, kunnes tiesin hänen pysyä tarpeeksi vaikeaa tuoda minulle pois. Mutta kiipesin hänen päälleen ja päässeet jalkamme hän piti minua kanssa perä ilme kasvoillaan.

“Mitä sinä teet?” hän melkein haukkui minua.

Minä vain tuijotin häntä ilmeettömästi, ei tiedä mitä sanoa. Mitä vittua hän ajatteli olin tekemässä?

“Luulin juuri menossa tappaa minut niin kuin te yleensä! Emme voi tehdä mitään muuta kanssasi niin!”

“Mitä ihmettä sinä oikein puhut?” Vastasin, yrittänyt parhaani mukaan pysyä rauhallisena. Totta, en ollut tehnyt mitään mutta antaa blowjobs ja pelata itseni viimeisen viiden kuukauden aikana; jopa ennen olin osoittaa todella, hän oli lopettanut haluavat mitään muuta minulta. Mutta se ei ollut, koska en halua mitään muuta. Olin jopa pakotti hänet menemään eräs tarkastukset niin minun lääkäri voisi kertoa meille, että sukupuoli oli kunnossa, vaikka terveitä, mutta hän vain seisoi siellä, että tyhmä “Cop Face”, kuten hän oli aikeissa kirjoittaa naisparalle lippu!

Kukko kädessäni oli täysin veltto nyt ja hän yritti työntää minua pois ilman satutti minua – Annan paskiainen, että paljon! Hän ei edes katso vatsani, joka pyyhe oli täysin paljasti nyt. Vahvistin juuri silloin ja siellä, että se oli minulle, että hän ei houkutellut. Niin kauan kuin hän ei voinut nähdä, että vatsa hän oli hieno.

Nyt olen normaalisti kuuluttaja ja erittäin tunteellinen, ja minä ainakin olisivat väittäneet tai jotain, mutta jotain sisälläni kertoi minulle juuri pitää minun cool, että päivä. Hän katseli minua varovaisesti, koska hän sai pois sängystä ja tarttui shortsit kattaa itse. Tiesin, että hän oli odottanut minua törsätä tai purskahti itkuun, ja ehkä se on mitä hän halusi nähdä. Jotta hän voisi väittää, tai kertoa minulle se oli vain minun hormoneja. No, vittu häntä! En aio antaa hänelle mielihyvää. Ja hänellä oli toinen juttu tulossa, jos hän ajatteli aioin antaa ulos blowjobs jäljellä olevan raskauden joko!

Makasin takaisin sänkyyn, kun hän lähti ja yritti tehdä tekosyitä teoistaan. Olen aina tehnyt, että pitääkseen meidät taistelevat. Ei ollut tekosyitä tällä kertaa kuitenkin. Paljon nuorempi, söpömpi, seksikkäämpi mies oli löytänyt mitään ongelmaa minun kanssani, mutta oma mieheni, jonka vauva Kannoin ei näe minua samalla tavalla?

Ilmeisesti se johtui olosuhteista, mitä oli tapahtunut sinä päivänä, koska en rehellisesti sanottuna tiedä, miten olisin reagoinut, jos en ollut vielä tavannut Matt. Tiedän nyt, että olen ilmeisesti päättänyt juuri sillä hetkellä, että olin menossa on asia. Ja jos se suloinen pikku yo muffinssi halusi minun rasvaa raskaana kehon ja ajattelin, se oli kaunis prosessissa, niin kuka olin kieltää jotain? Tarvitsin huomiota ja en tiedä miten hän voinut nähdä sitä, mutta sanoi sen minulle, ja tuona ajankohtana, juuri tuona päivänä aika paljon sinetöi niin sanotusti.

Muistakaa, tuohon aikaan en vieläkään ollut varma kuinka pitkälle voisin tuoda itseäni mennä, tai jos aioin tehdä mitään paljon ollenkaan. Mitä en tiedä, että minulla oli uskomaton vetovoima tämä nuori muukalainen että en luultavasti rehellisesti olisi koskaan huomannut, jos hän ei olisi lähestyi minua ja ollut niin järkyttävän eteenpäin. En suostunut toimimaan kuten epätoivoinen, yksinäinen kotirouva; joten tein pisteen ole kutsuen häntä yli viikon. Hän voi olla juuri humoring minua kehuja, joka tapauksessa, ja en ollut varma, olisiko hän edes halua vain hengailla kyllästynyt raskaana olevan naisen hän oli juuri tavannut.

Olen melkein ripustaa jälkeen kolmas rengas, koska en todellakaan halunnut jättää viestin, kun kuulin hänen poimia. Sydämeni tuntui se sykki kilometrin minuutin. Olin huuhtele. Tunsin teini soittaen poika tanssi, Kristuksen tähden!

“Jumala, Luulin sinun koskaan soita!” hän sanoi.

En ollut varma, miten reagoida. “Olet odottanut koko ajan?”

“Olen varma kuin helvetti on.”

Olin hiljainen. Luultavasti hieman liian pitkään, mutta sitten sanoin, “Halusin kiittää teitä toinen päivä.”

“Ai. Se ei ollut mitään. Oikeasti se ei ollut.”

“Ja, no … mietin … jos et olisi kamala kiire, jos sinulla olisi mahdollisuus tulla yli ja auttaa minua kasata. Pinnasängyn tarkoitan.”

“Mielelläni! No, voi sanoa, että esittävien käsityötä on jotain Mielelläni tehdä, mutta jos se tarkoittaa tapaamistamme ja auttaa sinua ulos samaan aikaan, niin olisin varmasti ihanaa. “

Hän oli söpö. Korni, mutta söpö.

“No, kun on hyvä sinulle. Haluan vain saada tuntumaa huone ja se on parempi, kun se on koottu mielestäni.”

“Milloin on hyvä. Tänään jopa. Jos se on ok.”

Epäröin. Halusin nähdä hänet juuri nyt. Halusi tuntea hänet ja maistaa häntä ja saada hänet rakastella minua kuin tarvitaan niin paljon. En voinut mitenkään liikkua niin nopeasti vaikka voisin? Sitten ajattelin koko elämäni olen pelannut sääntöjen ja pelannut miesten kanssa. Pelasi vaikea saada, kiusoitteli, ei anna mitä halusin asti yleensä liian myöhään.

Päätin tulkoon ohi parissa tunnissa. En halua kuulostaa liian innokkaita, mutta en halunnut häntä saamaan väärän idea myöskään. Mikä oli idea anyway? Vaikka en ollut varma. En todellakaan halua häntä ajatella en halunnut häntä. Jouduin luopumaan hänelle jostain syystä pitää tulossa takaisin.

No, jos aiot toimia kuin pieni kuokka, sitten aloittaa pelaamisen osa, sanoin itselleni. Minulla oli nuori hottie tulossa alle kaksi tuntia ja olen varma, koska pahus ei halua olla yllään shortsit ja vanha t-paita.

Päätin pari valkoista stretch-housut, että voisin tuoda hieman alle vatsaani, ja osoitti pois perseeseen ihan hyvä jos en sanonkin. Se oli minun alkuun, että näyttäisi hänelle Tarkoitin liiketoiminnan kuitenkin. Se oli hatara pusero, jossa pieni kaula-line, joka osoitti pois minun turvotusta rinnat, ja hädin tuskin peitti minun raskaana vatsa. Ei bra. Tunsin oloni erittäin huono. Nännejä hierotaan vastaan ​​silkkinen materiaali ja lähetti puistattaa ympäri minun herkkä rinnat. Olen myös päättänyt olla yllään sandaalit. Mitä järkeä oli? Olin omassa talossani, ja haluaisi ottaa niitä pois joka tapauksessa heti, kun pääsimme yläkertaan tehdä pinnasängyn.

En ole potilas nainen. Haluan mitä haluan, milloin haluan sen. Kaikki, jotka häntä odottavat paikalle ajoi minut hulluksi. Jos hän oli hetken myöhässä olisin pois mielestäni! Hän ei tosin. Ei vain sitä, mutta hän soitti minulle 30 minuuttia etuajassa ja kysyi, voisiko hän vain pään yli. Yritin olla kuulosta kovin innoissaan, mutta olin työskennellyt itseäni niin paljon silloin, vaikka otetaan itselleni hieman fantasia hänestä vatkaamiseen minut pois minun makuuhuoneeseen ja vain lumoavaa minua. Keskellä kaikki ne ajatukset, olen varma, että hän voisi kertoa minun ääneni, että olin enemmän kuin tyytyväinen, että hän oli tulossa varhain.

Osa minua odotti pettynyt hänen ulkonäkönsä, kun näin hänet uudestaan. Ehkä olin hävinneet hänen kohteliaisuuksia ja tämän jälkeen tehnyt hänet ulos niin paljon enemmän kuin hän oli. Mutta oh my! Kun avasin tuon oven, niin huolettomasti kuin mahdollista, siellä hän oli etsimässä aivan namia pikku yo muffinssi hän oli ensimmäistä kertaa tavannut.

Hänellä oli tiukka urheilullinen tee että halannut aseiden ja rintakehän kauniisti, mutta ei tavalla, joka on tivoli. Matalat tummat haalistunut farkut ja livahtaa. Hän piteli työkalupakki yhdellä kädellä joten hänen lihakset että käsi oli pullollaan pois vähän. Minulla oli lähes hallitsematonta halua vain ajaa kieleni kokonaan ylös niin kauan suoneen ja katso, mitä hänen reaktionsa olisi!

Ilmeisesti hän oli mitoitus minut samaan aikaan, koska siihen mennessä kun silmäni vihdoin takaisin jopa hänen kasvonsa hän oli otsa kurtussa ja virnisteli kun katsot minun ulkonevat vatsa ja runsaasti pilkkominen.

“My god … En ole koskaan nähnyt mitään niin uskomatonta”, hän sanoi, ravistellen päätään. Hän katsoi minua silmiin ja hymyili että hymyä.

“View ei ole liian huono minun näkökulmasta joko” uskalsin. Tunsin itseni vähän rohkeampia nyt.

Nappasin vapaavarren ja veti hänet sisälle, vilkaisi minun naapurin taloa kaiken varalta.

Tiesin, että hän oli katsomassa minun perse niissä tiukka pants kävelimme portaat ylös vauvan tulevaa huonetta. Tieto, että hän voisi epäilemättä nähdä minun tyköistuva Ranskan terästetty pikkuhousut, ja haluaisi minua yhtä paljon kuin halusin hänet oli sietämätöntä. Kääntämällä noin niin puhuimme, olen nähnyt hänet yrittää olla tuijottaa minua, mutta raukka ei voinut auttaa sitä. Olin aika paljon oikeassa edessä nenäänsä koko matkan ylös.

Seisoo oviaukossa vauvan huoneen, olen tarkoituksella tehnyt hänestä puristaa minua niin, että hän olisi kohdata minua. Tutkimme toisiamme silmiin ja molemmat hymyili, ja hän otti vain toinen pidempi kuin hän tarvitsi, mutta niin tietenkin hän yritti ei lyödä minua, että työkalupakin liikaa. Annoin sormet molempien käsien paina rintaansa vasten, koskaan niin kevyesti, kun hän astui huoneeseen ja nopeasti tehty tekosyyllä saada kiireinen.

Oikeastaan, hän tiesi tarkalleen mitä oli tekemässä, ja sen jälkeen saada laatikko auki, kaikki ne palaset alkoivat näyttää että kallista pinnasängyn ennen kuin tiesin sen. Istuin tuolilla ensimmäisen puolen tunnin, auttaa häntä, mitä pystyin ja vain puhua.

Sain selville hän työskenteli itse kotona, kuten minä; teki oman tuntia tietenkin. Se oli aivan liian kätevä naisen tarpeessa kuin olin. Yritin olla ajattelematta mahdollisuuksia tai ongelmia saisin itseni, kun katselin häntä tekemästä mitä mieheni olisi pitänyt tehdä. Mieleni alkoi ajautua mitä muuta hän voisi tehdä, että mieheni pitäisi tehdä! Enemmän Tuijotin enemmän halusin mitä minun ei olisi pitänyt. Mitä en vain voinut olla!

Hän oli kastumatta.

Plus, minulla oli ilmastointilaite, sillä olin aina kuuma nyt tänä raskauden, ja kangas että pusero yhdistettynä viileää ilmaa, että pieni huone teki minun pikku nännit seistä suoraan ulos se tuntui. Olen miettinyt, jos se oli virhe on pukeutunut tällä tavalla, mutta se varmasti tuntui tekevän Matt onnellinen, joka kerta hän hiipi silmäyksellä minun suuntaan.

Olen lopulta sai alas lattialle hänen kanssaan, ja hän teki iso juttu minusta varoen ja auttoi minua alas, missä hän oli. Hän oli nyt mahdollisuus nähdä oikealle alas paitani, kun halusin hänet. Ja halusin hänet usein! Tein pisteen koskettaa syliinsä kuin minä ojensin hänelle jotain tai polvilleen, kun hän nousi. Olen leikkisästi kosketti olkapäätä tai hänen takaisin, kun me vitsaili.

Olemme tulleet pisteeseen, jossa hän oli menossa on seisomaan polvillaan muutaman minuutin ainakin koota viime jaksoissa. Minun täytyy olla rehellinen, hän sai minut kiinni useammin kuin kerran ihaillen että söpö Butt hänen kun hän kääntyi ympäri pyytää toista tai mutteri.

Kun hän valmistui vihdoin ja pinnasänky oli lopulta plagiaatti hän seisoi siellä ihaillen hänen työtään … kun minä istuin siellä lattialla ihaillen häntä. Hän kääntyi ja katsoi alas minua ja on nähnyt haaveileva, huuhdeltu näyttää naamaani klo kiinnijäämisen uudelleen. Matt tavoitti molemmat kädet vetää minut jaloilleni, mutta en halua nousta ylös vielä.

Vedin hänet takaisin alas lattialle kanssani ja kertoi hänelle rentoutua hetken. Hän nauroi ja vain makasi siellä minä istuin hänen vieressään, katsoen alas hänen kasvonsa, kätensä, hänen vatsansa joka nyt näyttää vain vähän, koska hänen paitansa ratsastaa.

Näin hänet tekemässä sitä, mutta en voi sanoa nyt kuka suuteli joka ensimmäisenä. Tiedän, että hän rekennettiin itsensä hänen kyynärpää ja tarttui käteeni, ja olen samalla hetkellä löytynyt käteni päänsä taakse vetämällä hänen kasvonsa vielä lähempänä.

Noita huulia olivat kaiken olin halutaan, että ensimmäinen päivä. Pureskeltava, suckable, kissable, pehmeä. Hän ei suutele minua kuin muukalainen. Se tuntui kuin olisimme kauan kadoksissa ystäville. Se oli aluksi hitaasti olla varma, koska huomasimme rajoja, mitä kukin meistä ei halunnut, mutta se nopeasti kukkaan yksi intohimoinen suudella istunnoissa olen koskaan ollut elämässäni.

Löysin itseni madaltuu päälle selkääni, kun taas ne upeat suukkoja koskaan lakannut hetkeksi. Hän kehtoa keinuttaa takaraivossa kädellään ja eteni niellä suuni, tai ehkä minä ahmi, koska löysin meille kilpailevia ja kielen kaksintaistelu useammin kuin ei. Minun nännit paloivat, minun tyttö oli tulessa. Minua ei ollut suudellut näin vuosiin, jos koskaan. Hän otti minun sanattomaksi ja tekee minut pyörryksiin.

En tiedä kuinka kauan me suuteli niin, mutta tiedän, että olen lopulta piti ottaa kätensä ja aseta se jopa minun puseron. Hän aloitti heti käynnissä kätensä koko minun raskaana vatsa, puristaminen varovasti, sillä jos mitoitus minua tai jotain. Kun hänen kätensä saavuttaneet yhden nännejä se oli liikaa. Tulin juuri silloin ja siellä, puristaminen jalkani yhteen ja syyttely suuhunsa joka kattaa vielä minun. Mokasin suunsa kieleni kuin minä hitaasti talteen, ja tiesin, että halusin … no, tarvitaan enemmän.

Työntää hänet pois, en työnsi hänet selälleen ja hajareisin hänen. Seuraava, vedin hänen paitansa pois ja vain istui siellä katselee hieno nuori mies allani. Juoksin sormiani pitkin hänen abs ja katseli häntä kiemurtelu kuin minä puristuksiin hänen nännejä sormien välissä. Hänen kukko oli painamalla kovaa vastaan ​​minun haara läpi hänen farkut, ja luoda pullistuma, joka oli juuri täydellinen minulle hieroa itseäni pois.

Olin hermostunut. Tiesin ei pitäisi tehdä tätä ja en ollut varma, kuinka pitkälle mennä. Hän oli täydellinen muukalainen todella. Söpö, nuori, herkullinen täydellinen muukalainen; mutta vieras ei mitään-vähemmän.

Huomasin, että tyttö oli mieli omaa kuitenkin. Olin jo hankaus minun haara edestakaisin; Tunsin clit painetaan kovaa vastaan ​​hänen kukko läpi karkea denim ja minun ohut housut. Tiedän, että se oli kamala asia tehdä, ja tunsin niin itsekäs, mutta tarvitsin cum uudelleen.

Minä vain painetaan alas kovaa rintaansa ja nai hänet läpi vaatteita tuolla minun vauvan huoneen.

Millainen nainen oli I, ajattelin, koska en tehnyt siirtyä pysäyttää hänet, kun hän liukui kätensä koko minun paljain vatsa ja otti rintojen jokaisen käden. Menetin pusero kokonaan jossain matkan varrella. Emme koskaan rikkoi silmiin kuin minä jatkoin kuiva-Humping, ja epäilin hän oli tulossa paljon iloa siellä, on rajoitettuna näissä farkut kuin hän oli. Se ei ole väliä. Tarvitsin cum.

Jauhoin minun haara kovemmin ja kovemmin häntä vastaan, puristaminen minun clit lujasti, että kova pullistuma saadakseen mahdollisimman paljon kitkaa ja mielihyvää kuin mahdollista. Hän kertoi minulle, katsoin uskomatonta. Niin kaunis. Että hän halusi minun “tee se” ottaa mitä tarvitsin.

Hän laittoi nännejä peukalon ja etusormen välissä molemmista käsistä ja kertoi minulle, se oli ok, tulemaan häntä, niinkuin maitoa alkoi vuotaa kustakin minun turvonneet rinnat. Hän kertoi minulle, hän ei ollut koskaan nähnyt kenenkään yhtä seksikäs kuin minä ja nosti päätään kaapata tippuu nänni näiden täydellinen huulet. Kadotin sen uudelleen. Puristin silmäni kiinni, heitti pääni takaisin, ja tulin juuri siellä läpi housuni hieroen itseäni raivokkaasti vastaan ​​hänen ruumiinsa. Minä vain ratsastanut minuuttia myöhemmin, uskalla antaa sen lopettaa mielestäni, vaikka minun huipentuma oli tuskin siellä enää.

Kun katsoin häntä silmiin uudelleen vaikka tunsin äkillinen aalto voimakas syyllisyys ja enemmän, nolo! En ollut koskaan tehnyt mitään vastaavaa, että kumppanin kanssa ennen, ja muukalainen eikä vähempää. Olin järkyttynyt minun käyttäytymistä. Nousin pois hänestä niin nopeasti kuin pystyin ja oli kauhuissaan, kun onnistuin nousemaan ja näki iso märkä paikalla välillä jalat. Olin cum kuin huora!

Aloin anteeksi ja kiire ulos huoneesta, käsivarret kattaa minun altistunut ylävartalon, kyyneleet jo hämärtää näköni. Hän sai minut kiinni takaapäin ja esti minua ajautumassa minun makuuhuoneessa.

“Se on OK”, hän sanoi. “Todella. Älä hätäänny. Jos se oli joku vika se oli minun.”

Sanat pysäytti minut kuollut minun kappaleita. En ollut koskaan ollut mies anteeksi että helposti ennen, ja me molemmat tiesimme aivan hyvin ei ollut hänen syynsä.

Katsoin häntä ja minä säpsähti, kun hän pyyhki kyyneleet kasvoni. En tiedä miksi, mutta se tuntui paljon intiimimpi minulle kuin mitä olimme juuri tehneet jopa.

“Olen pahoillani”, sanoin taas. “Se on vain ollut niin kauan, ja sanoit niin makea asioita minusta. Ja minä vain tuntuu niin kamala joskus …” Annoin ääneni heiketä.

Hän veti minut lähelle häntä ja haluan laittaa pääni hänen harteilleen. Aloin itkeä ja en voinut lopettaa. Hän vain katsoi minua ja kertoi minulle, se olisi ok. Että se oli kunnossa, eikä ollut mitään syytä itkeä. Tunsin hänen suudella otsaani ja lopulta nostaa pääni ylös katsomaan häntä. Olin turvonnut, nyyhkytti sotku; Tiesin sen.

“Katsokaa minua. Olen kauhea sotku” Minä niiskutti.

“Olet todella kauniita”, hän sanoi. Katselin hänen silmänsä vei minun koko kasvot, hiukset, kaulaani, ja katsoi sitten silmiini uudelleen. “Kiitos.”

“Mitä sinä kiittää minua?” Kuiskasin.

Hän tuijotti minua muutaman sekunnin ja piti minua tiukasti. “Sillä kerroit minun auttaa., Että saan olla kanssasi niin. En ole koskaan ……” Hänen äänensä hinattava pois, koska hänen silmänsä syöksyi noin minun kasvot uudelleen.

En voi sanoa, en tiedä, mitä minuun meni. Minä. Hän puhui minulle tavallaan olin aina unelmoinut. Olin hyvin haavoittuva. Hän oli nuori ja seksikäs.

Ja halusin hänet.

Laitoin käden kummallakin puolella hänen kasvonsa ja veti hänet minulle. Suutelin häntä ja varmisti hän tiesi, että oli aivan kunnossa suudella minua vastineeksi. Kielemme taistelivat, me hengitetään toistensa hengityksen, ja me maistanut toistensa märkyys.

Tunsin sekavaksi, koska itku, mutta en halunnut lopettaa se suudelma. Muistan tunne pelkää, todella pelkää, että olisin koskaan saa toisen mahdollisuuden tähän. Tiesin juuri silloin kun se oli menossa, enkä tehnyt mitään vaivaa pysäyttää sitä tapahtumasta.

Rikkomatta että suudelma, olen tukena ulos vauvan huoneen ja kohti minun makuuhuoneessa sijaan. Kun hän löysi jossa olin johtava häntä, hän kiiruhti meitä. Hän työnsi minut hienovaraisesti päälle minun takaisin sänkyyn; sillä hänen kätensä vaelsivat ympäri vatsaani ja alas märkä paikalla välillä jalat. Hän piti suudella minua, kun hän eteni hieroa puss kautta housuni. Hän salpasi hengitykseni kanssa suudelman.

Kun en voinut sietää sitä enää, ja minun piti hengittää tai muuten, rikoin pois suudella ja kääntyi kasvoni pois hänestä, haukkomaan ilmaa. Hänen huulensa olivat koko naamaani, korvani, kaulaani; kaikki kun hän vielä hierovat minua välillä jalat. Aioin tulla uudelleen, jos hän ei lopeta, ja sanoin hänelle niin. Se ei ollut vaikutusta etsin, koska hän vain painaa kovemmin ja muutti hänen kasvonsa lähemmäksi rintani. Hänen hampaansa kaavittu kevyesti koko minun nänni ennen täysin kirjekuoreen sitä sisällä hänen suunsa. Hän imi ja nuoli ympäri minun herkkä pikku nuppu, kiusanteko minua ole loppua. Hän muutti toinen ja heti imi minua kovasti, juominen minulta.

Tulin. En voinut pidätellä itseäni enää. Se tuntui liian uskomatonta. Tunne rintaani imetään kuiva, ruiskuttaminen ja sykkivä kuin hänen sormensa aikaan ihmeitä minulle. Muutaman minuutin kuluttua, minun piti työntää kätensä välillä jalat, jotta itseni takaisin; muuten, että kliimaksi olisi mennyt ikuisesti!

Hän nousi ylös ja katsoi minua niin nälkä silmissään, että se oli lähes hätkähdyttävä. Tunsin hänen silmänsä palava ihoni koska ne jäljittää niiden tiellä minun alttiina rinnat edelleen hohtavan hänen imevät niitä, minun suuri turvonnut vatsa. Matt otti sitten vyötärö housuni molemmin käsin ja taitavasti veti ne alas ja irti minusta, yhdessä minun liottaa Lacey pikkuhousut. Olin niin alttiina häntä; Tämä nuorempi mies, joka oli käytännössä muukalainen. Voisin tuskin maata hiljaa, kun katselin häntä nopeasti poistaa paitansa ja unbuckle vyöllä.

Puristin jalkani yhteen ja kaataa hieman jäljittää sormiani pitkin hänen kivikova abs. Hän oli kuin unelma. Ja sitten näin, mitä hän oli piileskellyt niissä farkut, jotka koko ajan!

Leave a Reply

